Moderator: Moderatorer

MicroSaft skrev:Det er en stund siden jeg har vært aktiv her nå, så jeg kjenner meg ikke helt igjen.. Hvor finner jeg nyeste version av scannernytt-fila?

kgb skrev:MicroSaft skrev:Det er en stund siden jeg har vært aktiv her nå, så jeg kjenner meg ikke helt igjen.. Hvor finner jeg nyeste version av scannernytt-fila?
filebase.php

MicroSaft skrev:kgb skrev:MicroSaft skrev:Det er en stund siden jeg har vært aktiv her nå, så jeg kjenner meg ikke helt igjen.. Hvor finner jeg nyeste version av scannernytt-fila?
filebase.php
Takk for det.. Så ScannerNytt11_6.exe fra desember er siste fil? Hva slags oppdatering snakker kgb om da?

kgb skrev:Oppdateringen er nå forhåpentligvis ferdig. Om dere opplever noen feil el så gi oss en tilbakemelding på dette.

Yolan skrev:kgb skrev:Oppdateringen er nå forhåpentligvis ferdig. Om dere opplever noen feil el så gi oss en tilbakemelding på dette.
Når du leser en ny post og går tilbake til index er den posten du leste fremdels markert som ny. For at den skal være lest må man oppdatere nettlesern.
Var ikke slik før du oppdaterte. Da var markering ny post borte når du gikk tilbake til index.
Hvis du forstår hva jeg mener.

STERLING skrev:KGB refererer til oppgradering av selve forumet

MicroSaft skrev:STERLING skrev:KGB refererer til oppgradering av selve forumet
Ok, såg bare det låg under "Info til ScannerNytt fila".. Men takk for tilbakemeldingen

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester