Er DU støttemedlem på SN?

Her kan du poste poll's eller stemme på en.

Moderatorer: Delta221, Tjodleik

Er du støttemedlem på SN?

Ja, så klart, det er verdt hver krone
21
49%
Nei, jeg er alt for gnien og synes kr 12,50 pr mnd er alt for mye
22
51%

Antall stemmer : 43

Er DU støttemedlem på SN?

Innleggav Dan » 26 Apr 2010, 12:58

Hvis ikke, hvorfor ikke?
Jepp!!!
Brukerens avatar
Dan
Støttemedlem
Støttemedlem

Kallesignal: LA9URA/OZ9URA

Re: Er DU støttemedlem på SN?

Innleggav STERLING » 26 Apr 2010, 13:27

Det er nå strengt tatt en privatsak om man ønsker å være medlem eller ikke. Og årsaken trenger man ikke utbrodere her.
Ikke spør meg hva jeg mener om plasma-TV.
http://www.123hjemmeside.no/LA6NNA-Frode
Brukerens avatar
STERLING
Global Moderator
Global Moderator

Kallesignal: LA6NNA

Innleggav Dan » 26 Apr 2010, 13:41

Nei, man "trenger" ingenting - og det tror jeg faktisk medlemmer/ ikke medlemmer klarer å regne ut selv ;-)
Jepp!!!
Brukerens avatar
Dan
Støttemedlem
Støttemedlem

Innleggav STERLING » 26 Apr 2010, 16:36

Dan skrev:Nei, man "trenger" ingenting - og det tror jeg faktisk medlemmer/ ikke medlemmer klarer å regne ut selv ;-)

Ser du prøver å være morsom nå både her og i en annen tråd. Ja du skal nå bare fortsette.
Det å ikke være medlem er ikke noe noen trenger å forklare hverken meg eller deg.
Brukerens avatar
STERLING
Global Moderator
Global Moderator

Innleggav Dan » 26 Apr 2010, 16:42

STERLING skrev:
Dan skrev:Nei, man "trenger" ingenting - og det tror jeg faktisk medlemmer/ ikke medlemmer klarer å regne ut selv ;-)

Ser du prøver å være morsom nå både her og i en annen tråd. Ja du skal nå bare fortsette.

Prøver og prøver fru Blom. Så bare ikke helt poenget med innlegget ditt, er vel mye her inne som ikke er direkte nødvendig ...

STERLING skrev:Det å ikke være medlem er ikke noe noen trenger å forklare hverken meg eller deg.

Uhm - blir litt dobbeltsvar dette her, men jeg tror neppe noen her inne tar denne "undersøkelsen" så veldig høytidelig at du behøver å "forsvare" noen. Tror nok de fleste på SN er inderlig klar over man ikke "behøver" å forklare noe som helst for noen ...
Jepp!!!
Brukerens avatar
Dan
Støttemedlem
Støttemedlem

Innleggav Sonic » 26 Apr 2010, 16:42

Jeg er ikke støttemedlem, fordi medlemskapet gikk ut av seg selv ved nyttår, og jeg har ikke oppdaget at jeg ikke var det - før for et par dager siden :) Men, ting ordner seg snart .

Velger å være støttemedlem fordi man kan vinne premier, og for å støtte opp om SN, og den enorme ressursen dette er.
Sonic
Brukerens avatar
Sonic
Fast inventar
Fast inventar

Innleggav Dan » 26 Apr 2010, 16:46

Dan skrev:
STERLING skrev:

Prøver og prøver fru Blom. Så bare ikke helt poenget med innlegget ditt, er vel mye her inne som ikke er direkte nødvendig ...

STERLING skrev:Det å ikke være medlem er ikke noe noen trenger å forklare hverken meg eller deg.

Uhm - blir litt dobbeltsvar dette her, men jeg tror neppe noen her inne tar denne "undersøkelsen" så veldig høytidelig at du behøver å "forsvare" noen. Tror nok de fleste på SN er inderlig klar over man ikke "behøver" å forklare noe som helst for noen ...

... og bare for å følge opp; så er jeg støttemedlem fordi jeg vet det koster å drifte et slikt forum, og det vil jeg gjerne være med å bidra til. Utover dette får man tilgang til det lukkede medlemsforumet og de tingene som er der inne ...
Jepp!!!
Brukerens avatar
Dan
Støttemedlem
Støttemedlem

Innleggav STERLING » 26 Apr 2010, 16:49

Og årsaken til at jeg reagerte på hva du skriver i første innlegg er at jeg ikke ønsker noe kjefting og polemikk om temaet medlemsskap.
Brukerens avatar
STERLING
Global Moderator
Global Moderator

Innleggav Dan » 26 Apr 2010, 16:51

STERLING skrev:Og årsaken til at jeg reagerte på hva du skriver i første innlegg er at jeg ikke ønsker noe kjefting og polemikk om temaet medlemsskap.

Kjøper den - og hensikten var ikke å lage uro rundt temaet men heller prøve å "pushe" litt på de som ikke er medlemmer. Ingenting annet :-)
Jepp!!!
Brukerens avatar
Dan
Støttemedlem
Støttemedlem

Innleggav kalinka » 26 Apr 2010, 18:00

... og bare for å følge opp; så er jeg støttemedlem fordi jeg vet det koster å drifte et slikt forum, og det vil jeg gjerne være med å bidra til. Utover dette får man tilgang til det lukkede medlemsforumet og de tingene som er der inne ...[/quote]

Har vært støttemedlem en gang. 8)
Ble skikkelig skuffa over det forumet for medlemer at det gidder jeg ikke en gang til!

Kom ikke inn der jeg!!!! :censored:

Men hvem veit kansje jeg blir støtte medlem en annen gang og. :)
Icom IC-756 PROIII
Kenwood TS-480 SAT
Yaesu FL-7000
Yaesu FT-1802
Yaesu FT-8800
Yaesu VX-3
Yaesu vx-8
Alinco DR-620
Brukerens avatar
kalinka
Fast inventar
Fast inventar

Kallesignal: LA1DRA

Innleggav kgb » 26 Apr 2010, 18:24

Hvis man ikke kommer inn må man gi beskjed.

Den "lukkede" forumdelen har de fleste valgt å ikke bruke. Det postes nå ikke særlig hyppig der og det er opp til medlemmene av forumet å bestemme hvordan det skal se ut (til en vis grad) og det samme gjelder støttemedlemskategorien.

De fleste støtter for å støtte. Noen støtter for å få muligheten til en gave. Andre støtter for begge deler osv.

Mulig vi burde gi moderatorer osv mer for den gode jobben de gjør men da kan man sikkert vri det slik at folk ikke er interesert i å betale for at noen andre skal moderere osv :wink:

anyhow man velger fritt hvordan man støtter.

Man kan også støtte forumet med å faktisk skrive innlegg eller lage en artikkel/howto i PDF som går tilbake til fellesskapet. Man kan støtte med å være moderator eller f.eks datahjelp osv. man kan også støtte oss med å bare være medlem å lese innleggene og kose seg.

de som vil svarer på undersøkelsen de som ikke vil overser den. men ikke føl at man er forpliktet til å bli støttemedlem i form av penger.
Anyone who is not shocked by quantum theory does not understand it.
Brukerens avatar
kgb
Administrator
Administrator

Kallesignal: LA3QMA

Innleggav la2vpa » 26 Apr 2010, 18:34

Dan skrev:Nei, man "trenger" ingenting - og det tror jeg faktisk medlemmer/ ikke medlemmer klarer å regne ut selv

Er opp til hver enkelt om de vil eller ikke vil være støttemedlem , det som støtter får sine fordeler ved gavepremietingene som dukker opp nå å da .
Har vunnet engang jeg og , men overlot premien til forumet .
La2vPa - Egil
On the Edge.... That`s where we live every day.
Brukerens avatar
la2vpa
Fast inventar
Fast inventar

Innleggav 55 » 26 Apr 2010, 20:12

Jeg var støttemedlem, er ikke det nå. Økonomi er ikke årsaken, ei heller at det er et dårlig forum. Men et personlig valg er det, som ikke besvares eller utdypes mer en som så. Et totalt unødvendig innlegg fra meg, men måtte bare besvares uten å si noe matnyttig rundt tema. :mrgreen:
Brukerens avatar
55
Fast inventar
Fast inventar

Kallesignal: LA1CRA

Innleggav KDDL » 26 Apr 2010, 20:41

Jeg er ikke støttemedlem!
UBC 30XLT
UBC 120XLT
BC 175XL
Brukerens avatar