Moderatorer: Delta221, Tjodleik

Dan skrev:Nei, man "trenger" ingenting - og det tror jeg faktisk medlemmer/ ikke medlemmer klarer å regne ut selv

STERLING skrev:Dan skrev:Nei, man "trenger" ingenting - og det tror jeg faktisk medlemmer/ ikke medlemmer klarer å regne ut selv
Ser du prøver å være morsom nå både her og i en annen tråd. Ja du skal nå bare fortsette.
STERLING skrev:Det å ikke være medlem er ikke noe noen trenger å forklare hverken meg eller deg.

Dan skrev:STERLING skrev:Dan skrev:Nei, man "trenger" ingenting - og det tror jeg faktisk medlemmer/ ikke medlemmer klarer å regne ut selv
Ser du prøver å være morsom nå både her og i en annen tråd. Ja du skal nå bare fortsette.
Prøver og prøver fru Blom. Så bare ikke helt poenget med innlegget ditt, er vel mye her inne som ikke er direkte nødvendig ...STERLING skrev:Det å ikke være medlem er ikke noe noen trenger å forklare hverken meg eller deg.
Uhm - blir litt dobbeltsvar dette her, men jeg tror neppe noen her inne tar denne "undersøkelsen" så veldig høytidelig at du behøver å "forsvare" noen. Tror nok de fleste på SN er inderlig klar over man ikke "behøver" å forklare noe som helst for noen ...

STERLING skrev:Og årsaken til at jeg reagerte på hva du skriver i første innlegg er at jeg ikke ønsker noe kjefting og polemikk om temaet medlemsskap.

Dan skrev:Nei, man "trenger" ingenting - og det tror jeg faktisk medlemmer/ ikke medlemmer klarer å regne ut selv

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest