Moderatorer: Delta221, kgb, jan

Ray_And skrev:www.dittvalg.no selger Icom IC-R20 for kr: 3599,- Dette må da være grise billig! Trodde ikke mine egne øyne når jeg så den prisen. Har veldig lyst på en slik. Er det foresten noen her som har en slik eller har testet en, som kan si litt om den. Er ikke så dum pris på Icom IC-R5 heller.

Ray_And skrev:Det var veldig billig ivertfall. Pr. Januar 2006 koster en Icom IC-R5 kr: 3120,- hos Permo. Så da må den ha gått opp ja, ganske mye også. Kan ikke huske at den har vært så billig noen gang, men det stemmer sikkert siden du kjøpte den til den prisen.

hvor i all værden står det at r-20 koster 3599kr....tror du trenger briller,på dittvalg.no står det pr.dags dato 5990kr.Ray_And skrev:www.dittvalg.no selger Icom IC-R20 for kr: 3599,- Dette må da være grise billig! Trodde ikke mine egne øyne når jeg så den prisen. Har veldig lyst på en slik. Er det foresten noen her som har en slik eller har testet en, som kan si litt om den. Er ikke så dum pris på Icom IC-R5 heller.

sikkert en glipp fra dems side.Ray_And skrev:Trenger overhodet ikke briller! Ser at det nå står kr: 5990,- men sist jeg var inne på sidene dems sto det kr: 3599,- og det er jeg 100% sikker på fordi jeg var inne og sjekket den prisen flere ganger og sto den prisen i flere dager. Om det er en tabbe fra dittvalg sin side eller et kjempe tilbud, det vet jeg ikke, men den prisen var det nå ivertfall.

hehe hadde dem bare hatt den prisen nå så.....Dr_Eamy skrev:synd du ikke bestilte den da,... hehe er prisen oppgit .. så må de selge den for det

Gå til Web Shop og radioforhandlere
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest