av Worse » 18 Jul 2010, 15:55
Det var det eg hadde ein mistanke om.
Men her er spørsmål og svar.
Nokon kommentar skulle vel ikkje væra nødvendig.
"Radioamatør stasjon YAESU FTM 10 E
WORLD’S FIRST DUAL-BAND MOBILE DESIGNED TO SUPPORT ALL-WEATHER OUTDOOR MOTORSPORT ACTIVITIES
The exciting newly designed FTM-10R/E* Mobile 2m/70cm Transceiver is packed with innovative features that operators have been dreaming of for years. Great new appearance with keys and indicators that are illuminated with very bright LEDs. The bright ocean blue negative type LCD display is easy on your eyes.
Super compact detachable front panel is ready to go with your motor vehicle! The unique Waterproof/Dustproof Front Operation Panel is designed to support All-Weather Outdoor Activity in a manner never before possible. Detach the front panel with one-touch release when transmitting! The detachable front panel may be separated from the main chassis, and attached to a flat metal surface with the magnetic mounting bracket. The microphone and PTT button are built into the front panel.
This front panel meets the IP57 standard - waterproof at 3 ft (1 m) for 30 minutes and protection against dust – making the FTM-10R/E* the perfect outdoor communications and entertainment package.
Se flere gjenstander fra denne selgeren
Betalingsinfo Til toppen
Hvordan betaler jeg for gjenstanden?
Betalingsvilkår : Innen 3 dager etter auksjonsslutt Betalingsmetoder : Forskuddsbetaling
Frakt Til toppen
Hvordan blir gjenstanden levert?
Fraktvilkår : Frakt inkludert i auksjonens pris Fraktkostnader : Ikke oppgitt
Garanti Til toppen
Hvilken garanti følger med dette produktet?
Garantivilkår : Ifølge kjøpsloven
Spørsmål Til toppen
Spørsmål og svar
16/7/2010 16:38 Spørsmål fra .....(2)
Vel, vel Stig. Ein seriøs selger oppfører vel seg ikkje på denne måten, og blottlegger seg slik. Ingen god Pr. for Seservice vil eg tru.
15/7/2010 22:39 Spørsmål fra...... (2)
Kr: 7000,- er vel prisen for alle 3 radioene?
15/7/2010 23:57 Svar:SeServices (79)
Still deg i rekken, har fått flere slike tåpelige spørsmål. Hva skal man si for å unnskylde din tåpelighet ? Hadde du vært litt mer aktiv på kjøp og salg på QXL ville du ha fått med deg svaret på ditt spørmål. Ellers anbefales at du leser QXLs FAQ
16/7/2010 13:53 Spørsmål fra .....(2)
Spørsmålet burde jo væra greitt det. Her er det vel selger som ikkje er oppdatert. Kan ikkje sjå att eg har gjort noko brudd på QXLs FAQ
16/7/2010 14:22 Svar:SeServices (79)
Du har ikke gjort noen feil men på FAQ vil du lese om hvordan du legger inn bud. På min auksjon står det at du kun gir bud på 1 av 3 stk. - Jeg byr på antall 1 av 3 gjenstander. Jeg beklager min frustrasjon men jeg har fått utrolig mange tåpelige spørsmål fra slike forståsegpåere i radioamatørenes rekker.
16/7/2010 15:00 Spørsmål fra ..... (2)
Du bør kansje forvente deg slike spørsmål fra " slike forståsegpåere i radioamatørenes rekker" og andre. Du presterer å legge ut ein amatørradio, YAESU FTM 10 E til kr: 7000,- Dette er nesten det doble av det seriøse forhandlare i Norge selger den for. Er kansje på kanten no, med hensyn til QXLs FAQ men du innbyder til det sjølv.
16/7/2010 16:04 Svar:SeServices (79)
Når er det ulovlig å ha høyere pris på varer og tjenester i Norge ? Vis meg paragrafen på prissamarbeid og jeg senker prisen. MEN siden du leser denne epost så kan jeg fortelle deg at vi har et stort utvalg i antenner, hele 140 forskjellige typer i alle frekvenser til konkurransedyktige priser. Vi har lavere pris på kabler, plugger, mono antenner, magnetfot, mikrofoner, Diamond og alt det der. Annonsen var gratis å legge inn på QXL og du er bare en nyttig idiot som sprer det glade buskap for oss. Takk for at du engasjerer deg. Velkommen som kunde ! NB! Vi har eget serviceverksted !
» Still selger et spørsmål
Still selger et spørsmål om gjenstanden
Maks 800 » Du har tegn igjen"
LA4KSA/Steinar
---------------------